Aktore, zuzendari, irakasle eta antzerkigile ere badiren lau idazleren topaketa zinematografikoa. Hitzaren inguruko lanbide-ugaritasun hori da filma osatzen duten lau pasarteen elementu komuna. Lau istorio eta lau protagonista –bi gizon eta bi emakume–, idazketari, irakurketari, belaunaldi-talkari eta sormen-prozesuari buruz modu desberdinetan hausnartzen dutenak.