The first round-the-world trip. A voyage into the unknown which began in the command of Magellan and was completed by Juan Sebastián Elcano. Storms, hunger, tribes... Five ships set sail from Seville. Three years later, only one made it back. An incredible adventure around a planet whose round shape was finally demonstrated.