In 1993, thirteen-year-old Max receives his first video camera. From the 90s to the present day, Max has recorded everything: his friends, his successes, his heartbreaks, his first times... The essential and the futile. On the eve of the biggest decision of his existence, he edits the movie of his life. The movie of everyone's life.