A family enthusiastically disembarks on a deserted island on Chile’s southern coast with the dream of building a tourist hotel. When the man who brought them across from the continent disappears, the family is trapped on the island. Suffering from the cold, with no water or assurances, the spirits and good manners start fading to reveal the beasts hidden within the family. Second feature film by its director.