Siblings Sumin and Jinho live together. One day, their parents announce their imminent divorce. They tell them that they haven't yet decided how the four members of the family will be divided up and ask them to wait for some two weeks. Sumin is worried that she'll be separated from Jinho and wants to know if she'll live with her father or her mother. Until one day, her parents make a suggestion. Debut film.