Motonari Okura comes from a family of artists with 650 years of history as performers of Japan's traditional stage art, Kyogen. One winter he and his 10-year-old son leave for a house deep in the mountains to train in a strict regime that includes rehearsing and cleaning. One day they are visited by an old friend and his granddaughter. Debut film.