Boris and Hugo, 16-year-old friends, buy a gun. They set up a livestream video on the Internet and announce that in one hour they will commit suicide. Boris is convinced of the decision, but Hugo still has doubts. During the final moments of their lives, desire, fear, their memories and emptiness dominate the broadcast.