Amanda lives with her son Daniel in Chile’s southern mountain range. Octavio, one of Daniel’s friends, is injured while they are hunting in the forest. Amanda takes charge of the curing sessions, developing an intimate relationship with the boy. Both discover that contact with the wound produces an addictive pleasure.