One ordinary Sunday morning, Karin breaks away from her routine and impulsively leaves home on her daughter's racing bike. She is going to look for her son, who left the sheltered family home some time ago. Karins' way leads her to a farm where her son has settled down with other social dropouts. Unaware of her behavior, she falls back into her old mothering ways, reminding her adult son of why he left his previous conventional life. Their mother-son relationship seems stagnant and they are faced with the challenge of meeting one another in new ways.