Edu is a young musician who lives a solitary and monotonous life in cold, wet London. For two years he has remained distant from his family and friends, but his brother’s imminent wedding means that he has to return to his native Valencia. His homecoming will bring him a sense of strangeness and nostalgia. There, he’ll reunite with his parents and the brother with whom he’s never had much in common, but who now seems determined to create a closer bond with him and to retrieve their brotherly relationship. He will also meet his friends, Juanma, Farinós and Cabolo, while rediscovering the desire to return to their old ways. But things have changed. Now life’s not so simple... particularly for Juanma, whose mother is seriously ill. However, nothing represents his return to the past quite like Alicia. Juanma’s girlfriend seems to be at a complicated moment in the relationship, and the reunion with Edu reawakens very special feelings and memories.