A retired French couple buys an abandoned house on a paradisiac island in northeastern Brazil. The island is more isolated than they had imagined. Arriving on their property, they are surprised to find a small fishing village inhabited by the descendants of an old German colony; strange scars on the villager’s bodies hide a secret kept for decades. This social horror thriller leads us into a class struggle over land and borders, raising questions about limits and different kinds of pain.