A middle-aged woman and her 14-year-old daughter, a sleepwalker, in full swing of her awakening. A married couple on the verge of a crisis nobody mentions. A ritualistic, inbred family. Grandmother, siblings, cousins. Summer, sweat, alcohol, traditions. Naked bodies, changing bodies, and the glances cast at those new bodies. A New Year celebration in the family’s ancestral country home is the stifling confinement needed to arouse the sleepwalkers.