During the 70s, the regional economy attracted numerous opportunists to Uruguay. The institutions were bankrupt; there was a military government; the insurgents were behind bars and, for the sectors of poor reputation in the Brazilian and Argentine economies, Uruguay’s financial market seemed like the perfect place to make money disappear. That’s how Humberto Brause sets out on a meteoric career buying and selling foreign currency, sponsored by his father-in-law, a veteran in the business of capital flight. Blinded by his excessive ambition, Humberto steamrollers everyone that gets in his way. Finally running the family business, he accepts a suspicious job: to launder more money than he’s ever seen in his life.