In the middle of a soy field, Madalena, a trans woman, lies dead. In a poor neighborhood, Luziane lives with no great expectations about the future, while she helps her mother at work. In a gated community on the other side of the town, Cristiano tries to prove to his family that he is capable of taking care of his father’s soy plantations. In a creek, Bianca and other trans friends process their grief for Madalena as best as they can. Though they don’t know one another, Madalena’s spirit, hanging over the town, forms a bond between them. Debut film.