Havana, in the early 90s. René González, a Cuban pilot, steals a plane and flees Cuba, leaving his beloved wife and daughter behind. He starts a new life in Miami. Other Cuban deserters soon follow him and they institute a spy ring. Their mission is to infiltrate the violent anti-Castro organisations responsible for terrorist attacks on the island.