During the Cristero War in Mexico (in the 1920s), Victoria is raped by a Catholic priest, turning her against religion, and above all, the clergy. This, coupled with other tragic family experiences, makes her a very hard woman. In spite of coming from a good family, she becomes the madam of a brothel. But one day she falls in love with Doctor Federico Lamadrid, whose attitude makes her question her former beliefs and prejudices, especially when she discovers that he too is a priest.