Yolanda, a piano teacher, moves to the capital when the man she loves marries her sister by mistake. There she teaches in a kindergarten and moves in with the family of one of her pupils. The mother is in a wheelchair and asks for her help to raise her children. But the man who had married Yolanda’s sister sows doubts in the eldest child as to whether there is something more to the relationship between Yolanda and Manuel, his father.