A spoiled and pampered little four year-old who finds himself being ignored on the birth of his little sister Mirai, Kun struggles to cope with the new situations thrown at him in his home. But suddenly the teenage version of his sister travels back in time from the future to share with Kun an extraordinary adventure of unimaginable proportions.