Young Eve works as a chambermaid in one of Mexico City's most luxurious hotels, an exclusive glass tower inhabited by guests so wealthy she can only imagine their lives through intimate fantasies around the belongings they've left behind. Long, laborious shifts prevent Eve from caring for her son while she helps guests with their own children. Believing her situation will improve if she is promoted to work in the executive suites, she accepts a grueling schedule. To meet her goal, she also enrolls in the hotel's adult education programme...