Once upon a time there were beautiful forests and fields where all beings lived happily together. Now the drought is here. For a long time the animals in the zone have been dying of hunger and thirst. Something has to be done, a solution to the situation must be found. Guided by a tortoise, they set out to find the treasure they hope will save their dire circumstances. Every stage of the way will be a new adventure for the group of animals.