Couple Pedro and Lucrecia travel to Brazil with their teenage children. They have recently decided to separate, but to spend the holidays together as planned all the same. Marco, the Brazilian renting their summer house to the family, and Larissa, his ex-girlfriend, befriend Pedro and Lucrecia. On the beaches, among the waves, karaoke and water excursions, overlapping romances emerge together with an attraction that will rub off on the children on all sides. Parents and siblings have fun as they test the "Brazilian happiness". While endless samba awakens the tourists from their lethargy, they separate to indulge in the passion and exploration, in the mirror, of more liberal and unexpected versions of themselves.