Lagun bati esker, bere nagusia (laguntza humanitarioko nazioarteko erakundeko administratzailea) funtsak erabilera pribaturako desbideratzen aritu dela jakingo du Lord Brasteden idazkari pribatuak. Gorabehera ugariren ondoren, delitua argitara ateratzea lortuko du.