Filmaren hasieran, Lyla Lawrence nerabe arazotsuari aholkuak ematen ari zaizkio Thorpe andereñoa, adingabeen auzitegiko burua. Thorpe andereñoak esaten dio Gwen Rawlingsen antzeko hastapenak dituela haren bizitzak. Gwen beti okerreko jendearekin elkartzen zen nerabe bat zen. Aitak ere jipoitzen zuen; beraz, etxetik alde egin eta arazoetan sartu zen. Erreformatorioan hiru urte igarotzera zigortu zuten.