Eddie borrero dabil, berea ez den izen bat erabilita, eta bigarren lan hori ezkutatuko du ezkondu eta emaztearekin Tamesis ibaiko gabarra batean bizitzen hasten denean. Bertan, gabarra-negozio bat zuzentzen du. Tragediak gogor astinduko du, ordea, Eddieren laguntzaile Olaf haren emaztea limurtzen saiatzen denean, eta bi gizonen arteko liskar batean itxuraz itota hilko da borreroa. Emazteak bere buruaz beste egingo du, eta Olaf urkamendira zigortuko dute.