Mary Lawson eskoziar umezurtza Skye irlara iritsiko da Macrae sendiaren etxean neskame aritzeko. Mary bertan egoteak Macrae eta McFarish klanen arteko liskar zaharra areagotuko du, eta Macrae klaneko bi anaien artean boterea lortzeko borroka piztuko da.