Lee Warren atzerrira egindako bidaia batetik itzuliko da, eta Vivien emaztea desleiala izan zaiolako probak aurkituko ditu; beraz, haren maitalea nor den aurkitu, hura akabatu, eta suizidioa izan delako itxurak egingo ditu. Baina hura hil orduko, harremana eten zutela eta emazteak beste maitale bat duela jakingo du. Beraz, maitale berria erruztatzen saiatuko da poliziaren susmoak berarengandik aldentzeko.