Gerran hildakotzat jotako britainiar ofizial bat, Parlamentuko kidea bera, familiarekin etxera itzuliko da ustekabean. Emaztea berriz ezkontzear da, baita Komunen Ganberan haren aulkia betetzear ere, eta guztiek moldatu beharko dute egoera berrira.