Suizidio-ahalegin baten ondoren, Francesca Cunningham, mundu osoan ospetsua den piano-jotzaile bat, Larsen doktorearen eskuetan jarriko da tratamendu psikologikoa jasotzeko. Haren subkontzientean barneratuko da doktorea, gaur egungo egoerara zerk eta nork eraman duten jakiteko. Francescak aurre egin beharko die Nicholas menderatzaileak, haren tutore eta musika-mentoreak, pizten dizkion sentimenduei.