Robinson senar-emazteek –adin ertaineko britainiar bikote bat– Mediterraneoan zehar itsas bidaia egiteko asmoa dute. Seme-alabek haiekin joateari uko egiten diotenean, Britainia Handiko hondartza batera joateko erabakia hartuko dute. Espero baino lehen itzultzen direnean, "probako ezkontza" batean aurkituko dute alaba, eta ezkondutako emakume batekin maite-kontuetan semea.