Gerra napoleonikoetan, errefuxiatutako haur talde batek Pirinioetan zeharko ihesbidean laguntzen du, baina arazoa planteatuko zaie haien segurtasunerako arriskutsua den etsai zauritu bat agertzen denean: salbatu beharko al lukete?