Sir Humphrey Tavistock-ek maite izan dituen emakumeekin izandako harremanen berri emango dio suhiari, hura ez baita gai, ez emaztea, ez oro har emakumeak ulertzeko, eta haiek estimatzen lagundu nahi dio.