Lucyk senarrarekin liskarra izan eta etxetik alde egingo du. Zinemara joango da, eta, han, kutxa gotorra lapurtzean gerentea hiltzen ikusiko ditu bi delitugile. Lapurrengandik ihes egiteko premian autobus batek kolpekatuko du eta bertako ospitalera eramango dute. Bi delitugileak atzetik ditu, hura hiltzeko aukeraren zain, horrela erditik kendu ahal izango baitute euren eta hilketaren arteko lotura ezar dezakeen pertsona bakarra.