Ekoizle bati ideia bat bururatuko zaio 50eko hamarkadan: familia-telesail bat egitea, bizitza errealean zoriontsu bizi den aktore bikote bat harturik oinarri. Foster senar-emazteak aukeratuko ditu, eta dirua behar dutenez programa egitea onartuko dute, baina egiaz, ez dira inondik inora zoriontsu.