Gray jauna Welcome irletako britainiar biztanle berria da. Han hiru europar daude soilik: Martha eta Owen Jones anaia-arreba misiolariak eta Ted Ohoragarria, gizarteak baztertutako mozkorra, Ingalaterrako familiak haiengandik urruti bizitzeko ordaintzen duena. Irlak koleraren mehatxupean erortzen direnean, Marthak eta Tedek elkarlanean jardun beharko dute eta ahalegin guztiak egin beharko dituzte hedatu ez dadin.