Eguneroko lana eta emakumezko polizien errutina, hiru istorio harturik ardatz. Lehenengoan, denda batean lapurtzeagatik atxilotutako 18 urteko neska bat da protagonista; bigarrenean, armadako desertore bat, bigamia kasu batean nahasia; eta, hirugarrenean, aitak eta amaordeak gaizki tratatutako haurtxo bat, poliziaren lanari esker berriz ere amarekin elkartu ahal izango dena.