Lord familia –senarra, emaztea eta seme-alabak– Britainia Handiko jaialdirako eraikitzen ari diren auditoriumetik gertu dagoen fruta-denda baten jabea da. Lillian Lord arduratzen da dendaz, eta senarra, Henry, erretiratzear dagoen tren-gidari bat da. Egun batean, diseinatzaileen akats bat dela-eta denda eta etxea eraitsi behar direla esango dio Filch izeneko goi-funtzionarioak Lord familiari; izan ere, kale bat eraiki behar da. Dena dela, diru-ordaina jasoko dutela eta beste etxe batera lekualdatuko direla ziurtatuko die.