For Kai Lenny, the ocean is a playground as long as you are having fun. Kai is continually challenging the notion of what a surfer is, from riding huge waves to open ocean swells, on any means conceivable. Whether testing himself competitively or sharing the stoke of riding with friends, there are only waves and endless possibilities that come with a mind wide open.