Attorney Shigemori takes on the defence of murder-robbery suspect Misumi who served jail time for another murder 30 years ago. Shigemori’s chances of winning the case seem low - his client freely admits his guilt, despite facing the death penalty if he is convicted. But as he digs deeper into the case and hears the testimonies of Mishumi and his family, Shigemori begins to doubt whether his client is the murderer after all.