Ella and John are fleeing the suffocating care of their doctors and grown children. He is distracted but strong. She is frail but sharp. The journey aboard their faithful old camper takes them from Boston to Key West in the USA. Sharing moments of exhilaration and anguish, they recapture their passion for life and their love for others, seeing differently and with perspective the things they’ve left behind. And this means that the way they see each other too will change during their adventure.