Centuries ago, the Christmas Genie’s Forum decided to banish the genie Monopolish for having tried to hog all of the children in the world and become the One and Only Christmas Genie. Monopolish holes up among humans as he devises his evil plan: to turn all of the genies into adverts. After a number of successful trial runs, he’s ready to make the final strike and self-proclaim himself the One and Only Genie. But the genies have a surprise for him too: Pixi Post, a young elf who will become the saviour of Christmas.