Angela is 12 and has 3 sisters aged almost 30 on her father's side; it is he, with his death, who brings them together for the first time. Angela has never lived with anyone other than her daddy and has no recollection of her mummy. Her sisters will leave her on the other side of the country with an aunt to prevent the social services from taking her in. On this voyage of mourning, particularly while sharing a room in a rundown roadside hotel, Angela, whose body is starting to wake up, recognises in each of her sisters their feminity, their sensuality, the mysteries of pleasure and pain, the body, misfortune and the challenge of being a woman on these roads.