Marcela’s world becomes strange and fragile when her sister Rina dies. She feels lost in her own home and the connections with her close family circle are disjointed. One day her daughter’s young friend Nacho arrives at the house when his business trip is cancelled, and together they share conversations and strolls. Marcela is summoned to a meeting by a distant relation, while in her home she has discussions with members of her family who are in another dimension.