Ben espetxeratu egin dute, berak sorrarazitako auto-istripu batean neska-laguna hil eta gero. Denbora luzea igarota, sorterrira itzuliko da Ben, Waldstille-ra, Holandako hegoaldean, eta han aurre egin beharko die neska-laguna zenaren gurasoei, haiek eskuratu baitzuten alabatxoaren zaintza. Aitona-amonek ez diote utzi nahi Beni neskatoa berriro ikusten. Baina Benek Cindyrekin galdutako denbora berreskuratzeko erabaki irmoa hartu du.