Jake (Anton Yelchin) eta Mati (Lucie Lucas), Portugaleko Porto hirian, noizbait konexio labur bat izan zuten, bi ezezagun dira. Misterioak partekatu zituzten momentuen inguruan jarraitzen du, eta oroitzapenen arteko bilaketan, inhibizio gabeko gau baten sakontasunak berritzen dituzte.