Ama hil zitzaienetik, Maríak aita eta neba-arrebak zaintzeko ardura hartu du. Familiaren zutarria izan da. Horregatik, aitak bere erizainarekin ezkonduko dela jakinarazten dionean, bizitza gainbehera datorkiola sentituko du Maríak. 35 urterekin, bere patua aldatu beharko du.