Gabrielek Kanarietako sekta baten talde-suizidioaren berri izango du. Haren arreba txikia, urteetan ikusi ez duena, jarraitzaileetako bat zen. Gabriel, irlara bidaiatu, eta desagertutako arrebaren bilaketan murgilduko da.