Mehatxuaren eta lasaibidearen eszenaratze sozialera bidaia; zeta-harrek grabatutako oroigarriak. 1940/50eko AEBko artxibo-irudi osatu gabeak eta gaur egungo Hanburgoko (Alemania) irudi asoziatiboak, elkarren ondoan.