Erlijio-estremistengandik eta Poliziarengandik ihes egiteko lasterketa baten moduan hasiko dena, laster bihurtuko da nazio mailako jazarpen bat, non gobernu federalaren maila gorenenak egongo baitira nahastuta. Roy aita da eta guztia arriskatuko du, etsi-etsian, bere zortzi urteko semea, Alton, babesteko eta mundua betirako alda lezakeen patu bat betearazten laguntzeko. Film honek desafio egiten die genero zinematografikoei, eta aldi berean da gizakiaz gaindikoa eta barru-barrukoa.