Karibe inguru osoari eragiten dion urakan bat noiz iritsiko zain dagoen bitartean, Conde tenienteak Miguel Forcaderen heriotza ikertu beharko du urgentzia handiz. Forcaderen gorpua Habanako hondartza batean agertu da, mutilaturik.