Spain in a Day filmak bizitzara ekartzen du espainolen historia, Espainian zein atzerrian direnena, beraiek grabatutako film bat sortzeko asmoz; filmean, gaur egungo Espainiak biharko espainolentzat gordetzen dituen beldurrak eta ametsak ere islatzen dira.